Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
április 23. kedd, Béla

Megújult a kormányzati ügyfélvonal

Újbuda   |   2014, augusztus 27 - 00:00
Nyomtatóbarát változatSend by email

Megújult a kormányzati ügyfélvonal, a központ a 1818-as telefonszámon hívható. A kapcsolatfelvételre telefonon, e-mailben, SMS-ben, chaten is lehetőség van akár külföldről is.

Az új központtal gyors, egyszerűbb és pontosabb lesz, valamint kényelmesebb is, mert az ügyfélfogadás helyét és idejét az ügyfél határozhatja meg, akár külföldről is - mondta a belügyminiszter.

A kommunikációs vonal bárhonnan bármikor elérhető, ezen keresztül az állampolgárok segítséget kaphatnak a közigazgatási ügyeik intézésében. A 900 millió forintos, európai uniós támogatással megvalósuló központ több csatornán - vezetékes és mobiltelefonon, faxon, e-mailben, chaten, fórumokon is - fogadja a megkereséseket. A hívások 80 százaléka 30 másodpercen belül operátorhoz kerül, az elektronikus leveleket pedig átlagosan négy órán belül megválaszolják.

Az ügyfélvonal szerteágazó szolgáltatást nyújt az év minden napján, 24 órában. Kiemelt feladata a gyors, pontos és naprakész tájékoztatás, valamint telefonos és elektronikus segítségnyújtás a közigazgatási ügyintézéssel kapcsolatban.

MTI