A Magyar Posta Zrt. tavaly megjelent, nagy sikernek örvendő mobil alkalmazása több új szolgáltatással bővült - adta hírül a társaság. A mobil app új funkciói lehetőséget adnak többek között utasbiztosítás megkötésére vagy a belföldi mellett már a nemzetközi küldemények tarifáinak megismerésére.
Az újdonságok:
- A postakeresőben júliustól megtalálhatók a Posta pénzügyi és biztosítási szolgáltatásai, továbbá a csekkbefizető automatákra és a bankkártyás csekkbefizető helyszínekre is szűrhetnek a felhasználók.
- A szűrési feltételek között helyt kaptak a hosszabbított nyitva tartású és a szombati nyitva tartású posták - erre a felhasználók visszajelzése alapján kiemelt igény volt.
- Az applikációban mostantól információt kaphatnak a felhasználók az egyes posták leterheltségről is, ennek pontosságáról visszajelzést is küldhetnek a Posta részére.
- A díjkalkulátor funkcionalitása is bővült, melynek köszönhetően a korábbi belföldi termékek mellett már a nemzetközi levél és csomag küldemények költségei is megtekinthetőek.
- Teljesen új funkcióként a Posta Biztosítón keresztül mostantól utasbiztosítást is köthetnek az ügyfelek.
- Végül, de nem utolsó sorban a Magyar Posta szem előtt tartja a magyarul nem beszélő ügyfelek igényeit is a teljes alkalmazás (beleértve minden funkciót és a szórakoztató játékokat is) angol nyelven is elérhető.
Az applikáció fejlesztése folyamatos, ezért várhatóan még idén újabb szolgáltatásokkal is megjelenik a Posta.
Egyre népszerűbb a Posta idén bevezetett újítása, az iCsekk mobilfizetési alkalmazás keretében a QR-kódos csekkbefizetés, bármilyen vásárlásra alkalmas bankkártyával. A társaság tájékoztatása szerint már több mint 150 ezer csekket fizettek be ily módon az ügyfelek csaknem 1,5 milliárd forint értékben. A tranzakcióért nem számít fel díjat a Posta, az ugyanolyan csekkbefizetésnek minősül, mint a postahivatali befizetés.
A csekkes befizetés továbbra is a legnépszerűbb számlakiegyenlítési mód, ezt szem előtt tartva vezette be a társaság a QR-kódos fizetési lehetőséget.
Forrás.napi.hu