Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
június 19. szerda, Gyárfás

Önmagunk elfogadását állította virtuális divatbemutatójának középpontjába az Allee bevásárlóközpont

Újbuda   |   2021, április 14 - 14:30
Nyomtatóbarát változatSend by email

A bodypositivity, vagyis önmagunk elfogadására buzdít az Allee virtuális divatbemutatója. A profi modellek mellett, nyolc kiválasztott civil szereplő közreműködésével és egy online kerekasztal-beszélgetéssel hívták fel a figyelmet a helyes önkép kialakítására és annak megőrzésére.

Magyarországon először rendeztek ilyen tematikájú divatklipekből álló online eseményt, melynek keretén belül 534 ruhadarab került bemutatása, 178 kiegészítő felhasználásával. A forgatás 5 különböző helyszínen zajlott, 29 szereplővel, amelynek megvalósítását egy 40 fős stáb és egy 30 fős backstage csapat biztosította. Ugyan a járvány miatt nem volt lehetőség a személyes találkozásra, de a Lakatos Márk jegyezte online előadás klipjeinek előkészületei hónapokon át tartottak, melyek forgatási helyszíne a világszinten híres Hotel Gellért és a Gyógyfürdő egyes területei voltak.

Az Allee kezdeményezésének fő üzenete, hogy a friss divattrendek mellett a pozitív testképre és a testünkkel való boldog viszonyra is szükség van, és hogy az olyan számok, mint a testsúly, a magasság vagy az életkor sosem határozhatják meg egy-egy személy értékét, jelentőségét. Az egészséges egyensúly kialakításához többek között Ráskó Eszter, Almási Kitti, Tapasztó Orsi, Liu Shaolin Sándor és Lakatos Márk szolgáltak jótanácsokkal, tapasztalatokkal és tanulságokkal az egyes klipekhez kapcsolódó kerekasztal beszélgetés keretében. A virtuális divatshow olyan különleges szereplőket is felvonultatott, mint Szalay Anna Lilla down-szindrómás aktivista vagy Ligetfalvi Anikó vitiligós (bőrfestékhiányos) modell.

Az Allee mindig is kiemelten foglalkozott a divattal, és most a járványidőszakban különösen fontosnak tartjuk, hogy a szép külső mellett minél többen odafigyeljenek az egészséges belső egyensúlyra is. Számunkra kiemelkedő érték a nyitottság, az elfogadás és az, hogy mindenki önmaga lehessen, ezért is indítottuk el #bodypositivity kampányunkat és választottuk az Úgy szeret, #ahogyvagyok. Ez az én Alleem szlogent. Azt gondolom, a vásárlók és a partnerek megtalálásában kulcsfontosságú, hogy olyan kampányokat, akciókat szervezzünk, amelyek valóban mi vagyunk és így hitelesen képviselhetjük őket. Ez az esemény pontosan ilyen volt számunkra - fogalmazott a divatbemutató kapcsán Bernád Judit, az Allee bevásárlóközpont igazgatója.

A virtuális divatshow klipjei, az alábbi linkekre kattintva tekinthetőek meg:

Flashin' Lights | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Zen Dreams | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Memories of Gellért | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Backpool Boys | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

(X)