A május 6–31. közötti tavaszi, illetve a szeptember 9–22. közötti őszi kampány célja, hogy minél többen kipróbálják, mennyivel olcsóbb, egészségesebb és környezetkímélőbb kerékpárral munkába járni. Az idei jelmondat: Vidd be kedvenced a munkahelyedre! Sok munkahelyen megengedik, hogy a dolgozók bevigyék házi kedvencüket, ami oldottabb hangulatot és nagyobb munkakedvet teremt. A Magyar Kerékpárosklub szerint a munkába kerékpározás is hasonlóan jó hatással van az emberekre, számos egészségügyi haszna mellett. A Bringázz a munkába! kampányra regisztrálók részt vehetnek egy 2,5 millió forint összdíjazású nyereményjátékon, amelyen márkás kerékpárokat, kalandprogramokat, városnéző sétákat, BKK Bubi-bérleteket és más ajándékokat sorsolnak ki. Regisztrálni okostelefonnal lehet a Bike Citizens kerékpáros applikáció letöltésével, az adott kampányidőszakban.
(Újbuda)